مركز تعميرات لوازم خانگي دنيا سرويس مركز تعميرات لوازم خانگي دنيا سرويس .

مركز تعميرات لوازم خانگي دنيا سرويس

تعمير كندانسور يخچال وستينگهاوس

تعمير كندانسور يخچال وستينگهاوس

از كندانسور يخچال به عنوان رادياتور خنك كننده يخچال وستينگهاوس ياد مي شود. در حقيقت گاز مبرد در يخچال وستينگهاوس جريان مي‌يابد تا گرما را به خود جذب كند و دماي داخل يخچال وستينگهاوس را پايين نگه دارد. اين گاز پس از خروج از كابين يخچال گرم است و بايد مجددا خنك شود تا چرخه تبريد در يخچال وستينگهاوس ادامه يابد؛ كندانسور گاز مبرد با فشار بالا را از كمپرسور دريافت مي كند و با كاهش دما، گاز مبرد دريافتي را به مايع تبديل مي كند.

لوازم خانگي وستينگهاوس ( Westinghouse ) ساخت كدام كشور است ؟

شركت وستينگهاوس در سال 1886 در پنسيلوانياي آمريكا توسط آقاي جورج وستينگ‌هاوس تاسيس شد و در زمينه‌ي توليد زيرساخت لوازم الكترونيك فعاليت خود را آغاز نمود.  شركتي كه جورج وستينگهاوس در دهه‌هاي پاياني قرن ۱۹ بنا كرد، پس از يك قرن فعاليت مجبور به تجزيه شد و امروز بخش‌ هاي گوناگون آن، تحت مالكيت برندهاي گوناگون قرار دارند. امروزه برند وستينگهاوس تحت مالكيت شركتي به ‌نام Westinghouse Licensing Corporation قرار دارد كه آن هم زيرمجموعه‌اي از ViacomCBS است. در حال حاضر لوازم الكترونيكي با نام White-Westinghouse هنوز توسط Electrolux تحت مجوز ViacomCBS از طريق شركت تابعه مديريت برند وستينگهاوس ساخته مي­‌شوند. امروزه اين شركت در زمينه محصولات هوشمند خانگي و محصولات تامين كننده انرژي فعاليت دارد.

عيب يابي و تعمير يخچال وستينگهاوس بصورت صد در صد تخصصي

تعمير يخچال فريزر وستينگهاوس طي سال هاي اخير توسط نمايندگي هاي معتبر در سراسر كشور انجام مي شود و شما پس از خريد اين يخچال مي توانيد در صورت بروز هر نوع مشكل با نمايندگي مجاز شهر خود تماس گرفته و براي رفع مشكل اقدام كنيد. اما در صورت اتمام گارانتي بايد تعمير يخچال فريزر وستينگهاوس را در چه مراكزي انجام داد؟ اين سوال در ذهن خيلي از افراد شكل گرفته است كه ما پاسخگوي آن هستيم.

اولين قدمي كه شما براي تعمير يخچال فريزر وستينگهاوس بايد طي كنيد انتخاب يك مركز معتبر براي تعميرات است. يكي از معتبر ترين مراكز براي تعمير سايد باي سايد شما، مركز تعميرات تخصصي انواع لوازم خانگي دنيا سرويس است كه نمايندگي طيف عظيمي از برندهاي لباسشويي و يخچال ها و لوازم خانگي را بر عهده دارد. شما مي توانيد از طريق خود سايت وستينگهاوس و نمايندگي هاي مجاز آن از ساير نمايندگي هاي تعميرات يخچال وستينگهاوس در سراسر كشور مطلع شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۶:۵۲ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير لوازم خانگي نظرات (0)

تعمير كمپرسور يخچال فريجيدر

تعمير كمپرسور يخچال فريجيدر

كمپرسور همان موتور يخچال فريجيدر مي باشد. كمپرسور در يخچال ها، انجام عمل سرمازايي را بر عهده دارند. مبرد يا همان گاز در يخچال فريجيدر توسط كمپرسور درون لوله ها پمپ مي‌شود.

لوازم خانگي فريجيدر ( Frigidaire ) ساخت كدام كشور است ؟ 

شركت لوازم خانگي فريجيدر زيرمجموعه مصرف كننده و تجاري لوازم خانگي ايالات متحده از شركت مادر اروپايي الكترولوكس است. فريجيدر به عنوان شركت سازنده يخچال در فورت وين ، اينديانا تاسيس شد و اولين يخچال خود را كه توسط Nathanniel B. Wales و Alfred Mellowes در سال 1916 اختراع شده بود ، توسعه داد. در سال 1918 ، ويليام C. Durant ، بنيانگذار جنرال موتورز ، شخصاً در اين شركت سرمايه گذاري كرد و در سال 1919 نام فريجيدر را به خود اختصاص داد.هدف اصلي شركت فريجيدر، در كنار توليد محصولات با كيفيت، ايجاد تسهيل امور مربوط به مشتريان و ارائه خدمات پس از فروش معتبر است. بر اين اساس اين كمپاني بر روي خدمات پس از فروش محصولات خود تمركز ويژه‌ اي دارد و در اغلب كشورها داراي نمايندگي مي باشد.

عيب يابي و تعمير يخچال فريجيدر بصورت صد در صد تخصصي

زماني شما مي توانيد به شرايطي ايده آل در اين بحبوحه برسيد كه براي تعمير يخچال فريزر فريجيدر خود برنامه حساب شده اي داشته باشيد. در اين صورت شما قادر خواهيد بود كه بهترين شرايط را براي آينده خود ترسيم كنيد و در كنار اين يخچال از مواد غذايي تازه لذت ببريد. خدماتي كه مركز تعميرات تخصصي انواع لوازم خانگي دنيا سرويس براي بهترين بهره وري شما از اين يخچال ارائه مي دهد، به رشد طرفداران شما كمك بزرگي خواهد كرد و شرايطي بسيار زيبا و عالي را براي شما رقم خواهد شد.

بنابراين ما مي توانيم بهترين شرايط را براي تعمير يخچال فريزر فريجيدر به وجود آوريم. اما واقعا چگونه مي توان براي اين كار بهترين شرايط را به وجود آورد؟ بهترين راهكار استفاده از علم روز براي رفع مشكلات احتمالي يخچال شما است. با اين كار در بازه زماني كمتري مشكل شما برطرف شده و به بهترين شرايط ايده آل براي استفاده از اين يخچال دسترسي پيدا خواهيد كرد.


برچسب: تعمير يخچال فريجيدر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۳۰ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير لوازم خانگي نظرات (0)

تعمير موتور فن يخچال اسنوا

تعمير موتور فن يخچال اسنوا

يخچال فريزر ها اسنوا براي خنك كردن كندانسور از يك فن استفاده مي‌كنند كه به آن موتور فن مي‌گويند. فن موتور معمولا زير يخچال اسنوا و نزديك كمپرسور قرار مي گيرد. موتور يخچال فريزر اسنوا متشكل از سيم پيچ هايي است كه فن كندانسور با عبور دادن هوا از ميان آنها باعث خنك شدن آنها مي شود.

لوازم خانگي اسنوا ( Snowa ) ساخت كدام كشور است ؟

اسنوا يك شركت ايراني توليدكننده انواع لوازم خانگي و از  زيرمجموعه هاي گروه اقتصادي انتخاب مي باشد. نام اسنوا در حقيقت از كنار هم قرار گرفتن حروف ابتدايي نام اصلي اين كارخانه يعني ( اركان ساختار نوين ايرانيان ) استخراج شده است. اين شركت كار خود را با توليد اجاق‌ گاز و كولر آبي آغاز كرد اما بعدها با استقبالي كه از محصولات آن شد ، لوازم خانگي ديگري را نيز به خط توليد خود اضافه كرد. اسنوا براي توليد محصولات خود قطعات لازم براي ساخت را از كشورهاي ديگر به ‌خصوص چين وارد كرده و در كارخانه‌ خود مونتاژ مي‌ نمايد. البته بد نيست به اين نكته اشاره داشته باشيم كه اين امر طبق استانداردهاي روز جهان و باكيفيت بسيار عالي صورت مي پذيرد تا كالاي نهايي بسيار باكيفيت و بدون هيچ‌گونه ايرادي به دست مصرف‌كننده برسد.

عيب يابي و تعمير يخچال اسنوا بصورت صد در صد تخصصي

به تعمير يخچال فريزر اسنوا نياز داريد؟ يخچال اسنوا در بسياري از شهرها از جمله مشهد، خرم آباد و در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران داراي مراكز تعميرات مجاز مي‌باشد. شما مطمئن باشيد كه مراجعه به مراكز مجاز تعمير يخچال اسنوا از هزينه‌ها به مقدار قابل توجهي كم مي‌كند. تيم متخصصان دنيا سرويس از مراكز شناخته شده تعميرات يخچال فريزر اسنوا است كه با اولين تماس شما؛ خدمات حرفه‌اي تعمير را در اسرع وقت ارائه خواهد داد. يخچال اسنوا به دليل قيمت مناسب، نياز بسياري از هموطنان را برآورده مي‌كند. با توجه به اينكه برند توليد داخل است، در تامين قطعات مشكلي وجود ندارد.


برچسب: تعمير يخچال، تعمير سايد باي سايد، تعمير لوازم خانگي، تعمير يخچال اسنوا، تعمير سايد اسنوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۱۴ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)

تعمير لوله مويي يخچال ويرپول

تعمير لوله مويي يخچال ويرپول

يك لوله ي بسيار نازك در يخچال فريزر ويرپول وجود دارد كه به علت كوچك بودن، لوله مويي يا لوله مويين ناميده مي‌شود. لوله مويي با قطر بسيار كم و طول بلند باعث افت فشار گاز مبرد، كه با عبور از كندانسور به حالت مايع درآمده، مي‌شود.

لوازم خانگي ويرپول ( Whirlpool ) ساخت كدام كشور است ؟

شركت ويرلپول در سال ۱۹۱۱ توسط لوئيز آپتون در سنت. جوسف، ميشيگان تأسيس شد و در حال حاضر داراي بيش از۷۰ كارخانه توليدي و مركز تحقيق و توسعه در جهان بوده كه ۹ مركز آن در كشور زادگاه قرار دارد. اين شركت همچنين مالك بيش از ۸۰ برند معتبر در زمينه توليد لوازم خانگي در جهان مي باشد. ويرپول در سال ۱۹۹۱ فعاليت در بازار اروپا را به صورت ويژه اي در دست اقدام قرار داد و در سال‌هاي ميانه دهه ۱۹۹۰ تلاش‌هاي براي افزايش نفوذ در بازار آسيا در آن قوت گرفت ، به نحوي كه شركت ‌هاي متعددي را در هند و چين راه اندازي نمود. ويرپول در سال‌هاي ابتدايي دهه ۲۰۰۰ به توسعه فعاليت ‌هاي بين المللي خود ادامه داد و هم اكنون در سراسر جهان حضور فعال دارد.

عيب يابي و تعمير يخچال ويرپول بصورت صد در صد تخصصي

شايد سوال اساسي درون ذهن شما اين باشد كه چگونه مي توان مشكلات به وجود آمده را به دست اين مركز سپرد و از حل شدن آن ها اطمينان داشت؟ پاسخ اين است كه تعمير يخچال فريزر ويرپول براي ما كه سال هاي زيادي است بر روي لوازم خانگي مختلف كار تعميرات انجام مي دهيم، بسيار امري ساده است. اين كار زمان زيادي از ما نخواهد برد و كمك زيادي به شما براي رفع مشكلاتتان خواهد كرد. كارشناسان مربوطه در زماني بسيار معقول و در شرايطي بسيار منصفانه براي تعمير يخچال فريزر ويرپول شما اقدام خواهند كرد.

بايد اين مسير را به طور كامل با شرايط جديد طي كنيد تا بتوانيد مسيري صحيح را پيش ببريد و راهي پايدار براي رهايي از اين نوع مشكلات بيابيد. تنها راه واقعي براي تعمير يخچال فريزر ويرپول، اين است كه آن را به دستان پر توان كارشناسان ما بسپاريد تا همانند معجزه گري توانا مشكلات پيش آمده را براي شما رفع كنند. سند صداقت ما، رضايت تعداد زيادي از مشتريان است كه الطاف خود را تا به حال از ما دريغ نكرده اند.


برچسب: تعمير يخچال، تعمير سايد باي سايد، تعمير لوازم خانگي، تعمير يخچال ويرپول، تعمير سايد ويرپول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۳:۴۳ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)