مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس .

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

تعمیر موتور یخچال امرسان

تعمیر موتور یخچال امرسان

موتور یخچال امرسان کار تولید سرما را در یخچال فریزر بر عهده دارد. بدین صورت که موتور یخچال امرسان ، گازی که به آن تزریق شده است را درون لوله های اواپراتور و کندانسور فشرده می سازد. سپس در کندانسور تبدیل به مایع می نماید و از این طبق باعث خنک شدن داخل یخچال فریزر امرسان می شود.

لوازم خانگی امرسان ( Emersun ) ساخت کدام کشور است ؟

امرسان یکی از کارخانه‌های تولیدی نام‌ آشنای ایرانی است که سال‌ها در زمینه تولید لوازم‌ خانگی فعالیت دارد. امرسان در سال 1360 توسط آقای سلطان حسین فتاحی تاسیس شد و تا سال 1366 به تولید فریزرهای خانگی اشتغال داشت. شرکت صنایع امرسان، اولین یخچال فریزر کاملاً هوشمند (سامی 46) خود را در سال 1383 با بهره‌گیری از مدرن‌ترین تکنولوژی تولید در دنیا عرضه نموده است. این یخچال فریزر به صورت دیجیتال قابل کنترل بوده و از لحاظ بدنه و سیستم تبرید دارای توان رقابتی با کلیه محصولات هم‌ردیف داخلی و خارجی خود می‌باشد.شرکت صنایع امرسان با تغییر سایت تولید خود در سال 1391 توانست  اولین یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی A را تولید نماید و هم اکنون با تنوع در محصولات و گرید مصرف انرژی A+++, A++, A خود را با  تمامی سلایق  پوشش داده.

عیب یابی و تعمیر یخچال امرسان بصورت صد در صد تخصصی

به تعمیر یخچال امرسان نیاز دارید؟ تیم دنیا سرویس، تیم تخصصی برند امرسان را با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات یخچال امرسان در اختیار دارد. همکاران ما در این تیم این امکان را خواهند داشت تا خدمات تخصصی را در اختیار مصرف کنندگان یخچال امرسان قرار دهند. از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید یخچال فریزر در ایران، با نام امرسان شناخته می‌شود. این شرکت با تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر کشور و خدمات مناسب، نام خوشی را از خود به جای گذاشته است. تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده این برند توانایی ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان این برند خواهند داشت. اگر به تعمیر یخچال امرسان نیاز داشته باشید، از نظر تعمیرکاران مجرب و تامین قطعات مشکلی نخواهد داشت.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۱۳ توسط:دنیا سرویس موضوع: تعمیر یخچال نظرات (0)