مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس .

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

تعمیر موتور فن یخچال اسنوا

تعمیر موتور فن یخچال اسنوا

یخچال فریزر ها اسنوا برای خنک کردن کندانسور از یک فن استفاده می‌کنند که به آن موتور فن می‌گویند. فن موتور معمولا زیر یخچال اسنوا و نزدیک کمپرسور قرار می گیرد. موتور یخچال فریزر اسنوا متشکل از سیم پیچ هایی است که فن کندانسور با عبور دادن هوا از میان آنها باعث خنک شدن آنها می شود.

لوازم خانگی اسنوا ( Snowa ) ساخت کدام کشور است ؟

اسنوا یک شرکت ایرانی تولیدکننده انواع لوازم خانگی و از  زیرمجموعه های گروه اقتصادی انتخاب می باشد. نام اسنوا در حقیقت از کنار هم قرار گرفتن حروف ابتدایی نام اصلی این کارخانه یعنی ( ارکان ساختار نوین ایرانیان ) استخراج شده است. این شرکت کار خود را با تولید اجاق‌ گاز و کولر آبی آغاز کرد اما بعدها با استقبالی که از محصولات آن شد ، لوازم خانگی دیگری را نیز به خط تولید خود اضافه کرد. اسنوا برای تولید محصولات خود قطعات لازم برای ساخت را از کشورهای دیگر به ‌خصوص چین وارد کرده و در کارخانه‌ خود مونتاژ می‌ نماید. البته بد نیست به این نکته اشاره داشته باشیم که این امر طبق استانداردهای روز جهان و باکیفیت بسیار عالی صورت می پذیرد تا کالای نهایی بسیار باکیفیت و بدون هیچ‌گونه ایرادی به دست مصرف‌کننده برسد.

عیب یابی و تعمیر یخچال اسنوا بصورت صد در صد تخصصی

به تعمیر یخچال فریزر اسنوا نیاز دارید؟ یخچال اسنوا در بسیاری از شهرها از جمله مشهد، خرم آباد و در شمال و جنوب و شرق و غرب تهران دارای مراکز تعمیرات مجاز می‌باشد. شما مطمئن باشید که مراجعه به مراکز مجاز تعمیر یخچال اسنوا از هزینه‌ها به مقدار قابل توجهی کم می‌کند. تیم متخصصان دنیا سرویس از مراکز شناخته شده تعمیرات یخچال فریزر اسنوا است که با اولین تماس شما؛ خدمات حرفه‌ای تعمیر را در اسرع وقت ارائه خواهد داد. یخچال اسنوا به دلیل قیمت مناسب، نیاز بسیاری از هموطنان را برآورده می‌کند. با توجه به اینکه برند تولید داخل است، در تامین قطعات مشکلی وجود ندارد.


برچسب: تعمیر یخچال، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر لوازم خانگی، تعمیر یخچال اسنوا، تعمیر ساید اسنوا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۱:۱۴ توسط:دنیا سرویس موضوع: تعمیر یخچال نظرات (0)