مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس .

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

تعمیر یخساز یخچال دوو

تعمیر یخساز یخچال دوو

عمکلرد یخساز یخچال فریزرها دوو بدین صورت است که آب از طریق شلنگ از شیر آب به پشت یخچال فریزر دوو منتقل می شود. هنگامی که دمای مناسب برای یخسازی توسط کمپرسور یخچال دوو فراهم می شود، شیر ورودی آب جریان را از یخساز دریافت می نماید و با فعال شدن سلنوید شیر، آب به داخل یخچال فریزر ساید بای ساید وارد می شود و از طریق لوله های کوچک آب به قالب یخساز می رسد. هنگامی که آب در قالب یخ می زند، یخساز یخ های درست شده را به درون مخزن یخ ها می اندازد.

لوازم خانگی دوو ( Daewoo ) ساخت کدام کشور است ؟

شرکت دوو یک شرکت خوشه ای کره ای است که توسط کیم وو چونگ در سال ۱۹۶۷ در کشور کره جنوبی تاسیس شده است .این شرکت پس از بحران مالی سال ۱۹۹۹ آسیا ورشکست شد و مالکیت آن در اختیار گروهی از طلبکاران قرار گرفت. همچنین در ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی و در مقابل دریافت ۲۷۰ میلیون دلار، به گروه دانگبو که یک شرکت بزرگ گنلومرای مستقر در کره جنوبی است، فروخته شد و نام آن، به دانگبو دوو الکترونیکس تغییر یافت .این کمپانی در حال حاضر دارای 64 کارخانه و مراکز تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش در بیش از 40 کشور دنیا به صورت مجاز می‌باشد.

عیب یابی و تعمیر یخچال دوو بصورت صد در صد تخصصی

تعمیر یخچال فریزر دوو می تواند کاری پیچیده باشد زیرا یخچال ها معمولا ساختاری احساسی دارند و می توانند بسیار حساس باشند. بنابراین باید قبل از انجام هر نوع اقدامی برای آن ها به سرعت مسائل مربوط به این یخچال ها را بررسی کرد. در این صورت شما می توانید به سبکی بسیار عالی در این مسیر قدم بردارید. تعمیر ساید بای ساید خدمت بزرگی به شما می کند تا بهتر بتوانید از وجود پر مهر این یخچال ها لذت ببرید. در صورتی که مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی دنیا سرویس قدمی برای رفع این نوع مشکلات بردارد، تمامی مشکلات آینده شما در این مسیر برطرف خواهد شد. رسالت ما رفع مشکلات شما است و در این مسیر از هیچ یاری رسانی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۱۱ توسط:دنیا سرویس موضوع: تعمیر یخچال نظرات (0)