مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس .

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

تعمیر میکروسوئیچ یخچال سامسونگ

تعمیر میکروسوئیچ یخچال سامسونگ

میکروسوئیچ یخچال فریزر سامسونگ یک کلید قطع و وصل ساده می باشد و برای قطع و وصل نمودن جریان برق در مدارهای الکترونیکی یخچال و فریزر سامسونگ به کار می رود. وظیفه این کلید، روشن و خاموش کردن لامپ‌ها و تشخیص باز بودن درب‌ها است.

لوازم خانگی سامسونگ ( Samsung ) ساخت کدام کشور است ؟

شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت بازرگانی در کشور کره جنوبی تأسیس شد در آن زمان این شرکت بیشتر فعالیت های خود را معطوف به صادرات ماهی، میوه و سبزی به کشور چین می کرد. در سال ۱۹۶۹ شرکت سامسونگ الکترونیک به عنوان یک شرکت تابعه در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت در دل این گروه متولد شد. در حال حاضر سامسونگ یکی از بزرگ ترین هلدینگ های تجاری و صنعتی کشور کره جنوبی با قدمتی نزدیک به هشتاد سال به شمار می رود ، که مجموعه ای از 80 شرکت کوچک و بزرگ را شامل می شود.

عیب یابی و تعمیر یخچال سامسونگ بصورت صد در صد تخصصی

یخچال فریزرهای ساید بای ساید که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن ها مشتری های زیادی را به خود جلب کرده است و دارای نقطه قوت های بسیار و تکنولوژی مدرن هستند که این محصول را برای استفاده در تمامی مناطق متناسب می سازد، از جمله مناطق گرمسیر، مرطوب به خصوص خاورمیانه. با این حال گاهی اوقات یخچال فریزر ها دچار نقص و خرابی می شوند که تعمیر یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ در منزل و بدون نیاز به بردن به تعمیرگاه فقط کافیست از  تعمیرکار تخصصی مرکز انواع لوازم خانگی دنیا سرویس آن ها را عیب یابی و تعمیر کرد و گاهی قطعات مهم موجود در آن دچار خرابی می شوند که فقط توسط یک متخصص قابل حل و تعمیر و یا تعویض است. قطعات مهم موجود در یخچال فریزر های ساید بای ساید: ترموستات، موتور، کمپرسور، کندانسور، خازن، اپراتور، فن کندانسور و برد کنترل دما


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۸:۱۵ توسط:دنیا سرویس موضوع: تعمیر یخچال نظرات (0)