مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس .

مرکز تعمیرات لوازم خانگی دنیا سرویس

تعمیر کمپرسور یخچال فریجیدر

تعمیر کمپرسور یخچال فریجیدر

کمپرسور همان موتور یخچال فریجیدر می باشد. کمپرسور در یخچال ها، انجام عمل سرمازایی را بر عهده دارند. مبرد یا همان گاز در یخچال فریجیدر توسط کمپرسور درون لوله ها پمپ می‌شود.

لوازم خانگی فریجیدر ( Frigidaire ) ساخت کدام کشور است ؟ 

شرکت لوازم خانگی فریجیدر زیرمجموعه مصرف کننده و تجاری لوازم خانگی ایالات متحده از شرکت مادر اروپایی الکترولوکس است. فریجیدر به عنوان شرکت سازنده یخچال در فورت وین ، ایندیانا تاسیس شد و اولین یخچال خود را که توسط Nathanniel B. Wales و Alfred Mellowes در سال 1916 اختراع شده بود ، توسعه داد. در سال 1918 ، ویلیام C. Durant ، بنیانگذار جنرال موتورز ، شخصاً در این شرکت سرمایه گذاری کرد و در سال 1919 نام فریجیدر را به خود اختصاص داد.هدف اصلی شرکت فریجیدر، در کنار تولید محصولات با کیفیت، ایجاد تسهیل امور مربوط به مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش معتبر است. بر این اساس این کمپانی بر روی خدمات پس از فروش محصولات خود تمرکز ویژه‌ ای دارد و در اغلب کشورها دارای نمایندگی می باشد.

عیب یابی و تعمیر یخچال فریجیدر بصورت صد در صد تخصصی

زمانی شما می توانید به شرایطی ایده آل در این بحبوحه برسید که برای تعمیر یخچال فریزر فریجیدر خود برنامه حساب شده ای داشته باشید. در این صورت شما قادر خواهید بود که بهترین شرایط را برای آینده خود ترسیم کنید و در کنار این یخچال از مواد غذایی تازه لذت ببرید. خدماتی که مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی دنیا سرویس برای بهترین بهره وری شما از این یخچال ارائه می دهد، به رشد طرفداران شما کمک بزرگی خواهد کرد و شرایطی بسیار زیبا و عالی را برای شما رقم خواهد شد.

بنابراین ما می توانیم بهترین شرایط را برای تعمیر یخچال فریزر فریجیدر به وجود آوریم. اما واقعا چگونه می توان برای این کار بهترین شرایط را به وجود آورد؟ بهترین راهکار استفاده از علم روز برای رفع مشکلات احتمالی یخچال شما است. با این کار در بازه زمانی کمتری مشکل شما برطرف شده و به بهترین شرایط ایده آل برای استفاده از این یخچال دسترسی پیدا خواهید کرد.


برچسب: تعمیر یخچال فریجیدر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۳:۳۰ توسط:دنیا سرویس موضوع: تعمیر لوازم خانگی نظرات (0)