مركز تعميرات لوازم خانگي دنيا سرويس مركز تعميرات لوازم خانگي دنيا سرويس .

مركز تعميرات لوازم خانگي دنيا سرويس

شارژ گاز يخچال جنرال الكتريك

شارژ گاز يخچال جنرال الكتريك

كاهش سرما، برفك زدن زياد و … همگي از آثار تنظيم نبودن شارژ گاز هستند، از جمله معروف ترين گازهايي كه در يخچال ها جنرال الكتريك استفاده مي شود گاز R600a و R134a مي باشد. در حقيقت گاز يخچال جنرال الكتريك نوعي گاز شيميايي با نقطه تبخير پايين است كه فشرده شده است تا محيط داخلي يخچال فريزر جنرال الكتريك را خنك كند.

لوازم خانگي جنرال الكتريك ( General Electric ) ساخت كدام كشور است ؟

جنرال الكتريك ، شركت چند منظوره‌ اي آمريكايي است كه در شهر بوستون ايالت ماساچوست واقع شده است. اين شركت كه از سال ۱۸۹۲ يعني 128 سال پيش كار خود را با توليد لامپ‌هاي الكتريكي شروع كرد، امروزه در صنايع بسيار متنوعي از جمله در توليد از لوازم خانگي مختلف فعاليت دارد. حوضه فعاليت شركت جنرال الكتريك تمام دنيا مي باشد به اين معني كه محصولات اين شركت در تمام جهان به فروش مي رسد. در مورد كيفيت لوازم خانگي اين برند به جرات مي توان اذعان كرد كه برخلاف محصولات شركت هاي كره اي شناخته شده در جهان كه بعد از سه تا پنج سال خرابي هاي متوالي آن ها شروع مي شود ، محصولات GE حداقل 10 سال مي تواند بدون ايراد براي شما كار كند.

عيب يابي و تعمير يخچال جنرال الكتريك بصورت صد در صد تخصصي

حتما تا به الان از يخچال فريزرهاي جنرال الكتريك استفاده كرده ايد و به خوبي اشراف كامل بر نحوه عملكرد اين نوع يخچال ها داريد؟ اگر با اين نمونه از يخچال ها مواجه نشده باشيد و مشكلاتي كه ممكن است براي هر يخچال معمولي به وجود آيد، دست و پنجه نرم نكرده ايد، بايد بدانيد كه بهترين فرصت براي شما مطالعه همين مطلب است. زيرا هميشه پيشگيري بهتر از درمان است و به دست آوردن اطلاعات تازه در اين مورد مي تواند كمك زيادي به شما كند. تعمير يخچال فريزر جنرال الكتريك بايد توسط افراد كارشناس و خبره صورت گيرد تا مشكلات عديده ديگري در آينده به وجود نيايد. بهترين راه براي رهايي از چنگال محسوس اين شرايط، سپردن خود به افراد مطلع و كاربلد است. در اين صورت صدمه كمتري در صورت بروز مشكلات در اين يخچال ها خواهيد ديد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۴:۰۵ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)

تعويض فيلتر يخچال بوش

تعويض فيلتر يخچال بوش

قرار دادن فيلتر تصفيه آب در مسير آب ورودي يخچال فريزر بوش باعث مي شود رسوبات، سيستم داخلي يخچال فريزر سايد باي سايد بوش را دچار مشكل نكند و علاوه بر آن كيفيت آب و يخ يخچال، بوش نيز بهتر مي شود.

لوازم خانگي بوش ( Bosch ) ساخت كدام كشور است ؟

روبرت بوش گ‌ام‌ب‌ها، يا به صورت مختصر بوش يك شركت بر پايه فناوري است كه در سال ۱۸۸۶ توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنيان نهاده شد. اين شركت بزرگ‌ترين تأمين‌كننده لوازم الكترونيكي در جهان است.شركت بوش يكي از سه شركت برتر جهان در صنعت توليد لوازم خانگي به شمار مي رود ، به نحوي كه در آلمان و اروپاي غربي ، بوش رهبري بازار لوازم خانگي را برعهده دارد. محصولات توليد شده توسط بوش اكثرا ساخت آلمان هستند اما اين شركت در چندين كشور كارخانه‌هاي متعددي احداث كرده و بسياري از لوازم در همان كشورهاي مقصد توليد مي‌شود. يك از بزرگترين دلايل موفقيت اين شركت اين است كه هميشه سعي كرده محصولات خود را با بالاترين كيفيت و پايين ترين قيمت به دست مشتريان خود برساند.

عيب يابي و تعمير يخچال بوش بصورت صد در صد تخصصي

براي تعمير يخچال چه بايد كرد؟ اگر يخچال بوش شما دچار ايراد شده است، در اين صورت لازم است تا در كوتاه‌ترين زمان با مراكز مجاز تعمير يخچال فريزر بوش تماس بگيريد. شما عيب را مي‌بينيد اما دليل آن را نمي‌دانيد. از دستكاري افراد غير متخصص بپرهيزيد زيرا باعث مي‌شود هزينه‌هاي بيش از آنچه بايد به شما تحميل شود و حتي ممكن است خطر جاني براي افراد داشته باشد.تعميركاران خبره علت را بررسي مي‌كنند و در نهايت بهترين مسير براي تعمير يخچال را به شما نشان خواهد داد به او اعتماد كنيد. استفاده از تيم‌هاي تعميرات كه تخصص خود را بر برند خاصي گذاشته‌اند، هزينه‎هاي تعميرات را كاهش داده و كيفيت تعمير را بالا خواهد برد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۱:۰۲ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)

تعمير يخساز يخچال دوو

تعمير يخساز يخچال دوو

عمكلرد يخساز يخچال فريزرها دوو بدين صورت است كه آب از طريق شلنگ از شير آب به پشت يخچال فريزر دوو منتقل مي شود. هنگامي كه دماي مناسب براي يخسازي توسط كمپرسور يخچال دوو فراهم مي شود، شير ورودي آب جريان را از يخساز دريافت مي نمايد و با فعال شدن سلنويد شير، آب به داخل يخچال فريزر سايد باي سايد وارد مي شود و از طريق لوله هاي كوچك آب به قالب يخساز مي رسد. هنگامي كه آب در قالب يخ مي زند، يخساز يخ هاي درست شده را به درون مخزن يخ ها مي اندازد.

لوازم خانگي دوو ( Daewoo ) ساخت كدام كشور است ؟

شركت دوو يك شركت خوشه اي كره اي است كه توسط كيم وو چونگ در سال ۱۹۶۷ در كشور كره جنوبي تاسيس شده است .اين شركت پس از بحران مالي سال ۱۹۹۹ آسيا ورشكست شد و مالكيت آن در اختيار گروهي از طلبكاران قرار گرفت. همچنين در ژانويه سال ۲۰۱۳ ميلادي و در مقابل دريافت ۲۷۰ ميليون دلار، به گروه دانگبو كه يك شركت بزرگ گنلومراي مستقر در كره جنوبي است، فروخته شد و نام آن، به دانگبو دوو الكترونيكس تغيير يافت .اين كمپاني در حال حاضر داراي 64 كارخانه و مراكز تحقيق و توسعه و خدمات پس از فروش در بيش از 40 كشور دنيا به صورت مجاز مي‌باشد.

عيب يابي و تعمير يخچال دوو بصورت صد در صد تخصصي

تعمير يخچال فريزر دوو مي تواند كاري پيچيده باشد زيرا يخچال ها معمولا ساختاري احساسي دارند و مي توانند بسيار حساس باشند. بنابراين بايد قبل از انجام هر نوع اقدامي براي آن ها به سرعت مسائل مربوط به اين يخچال ها را بررسي كرد. در اين صورت شما مي توانيد به سبكي بسيار عالي در اين مسير قدم برداريد. تعمير سايد باي سايد خدمت بزرگي به شما مي كند تا بهتر بتوانيد از وجود پر مهر اين يخچال ها لذت ببريد. در صورتي كه مركز تعميرات تخصصي انواع لوازم خانگي دنيا سرويس قدمي براي رفع اين نوع مشكلات بردارد، تمامي مشكلات آينده شما در اين مسير برطرف خواهد شد. رسالت ما رفع مشكلات شما است و در اين مسير از هيچ ياري رساني دريغ نخواهيم كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۱۱ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)

تعمير هيتر المنت يخچال ال جي

تعمير هيتر المنت يخچال ال جي

هيتر به معناي گرمكن بوده و المنت در واقع يك سيم بلنده كه قابليت تحمل گرماي زيادي رو دارد. يخچال هاي قديمي به طور دائم دچار برفك در قسمت فريزر و يخچال ال جي مي شدند و براي برفك زدايي آنها بايد يخچال ال جي را از برق مي كشيديم و شروع به تميز كردن برفك ها مي كرديم. اما در يخچال هاي امروزي به محض اينكه برفك ايجاد شده به ميزان خاصي برسه كمپرسور خاموش و جاش رو با المنت عوض مي‌كنه. حرارت هيتر المنت برفك ها رو آب مي‌كنه و وقتي دما به اندازه كافي بالا رفت، يخچال ال جي شما تشخيص ميده كه المنت بايد از مدار خارج بشه و موتور دوباره شروع به كار كند.

لوازم خانگي ال جي ( Lg ) ساخت كدام كشور است ؟

شركت ال جي به عنوان شركت صنعتي Lak Hui Chemical در سال 1947 فعاليت خود را در كشور كره آغاز كرد. در سال 1952 Lak Huiاولين شركت كره جنوبي بود كه وارد صنعت پلاستيك شد. همانطور كه اين شركت تجارت پلاستيك خود را گسترش مي داد ، در سال 1958 شركت GoldStar Co. Ltd را تاسيس نمود. در سال 1983هر دو شركت Lucky و GoldStar با هم ادغام شدند و شركت Lucky-Goldstar را تشكيل دادند. با وجود اين ادغام تا سال ها بسياري از لوازم الكترونيكي مصرفي توليد اين برند با نام تجاري GoldStar شناخته مي شدند ، در حالي كه برخي ديگر از محصولات خانگي ( كه در خارج از كره جنوبي موجود نيستند ) با نام تجاري Lucky به فروش مي رسيدند. در سال 1995 شركت به ال جي تغيير نام پيدا كرد.

عيب يابي و تعمير يخچال ال جي بصورت صد در صد تخصصي

براي تعمير يخچال فريزر چه بايد كرد؟ گاهي اوقات ايراد خاصي وجود ندارد با تراز كردن ساده يا چك كردن اتصالات و يا تغيير دما مشكل رفع مي‌شود. اگر با مراكز تعميرات دنيا سرويس تماس بگيريد، تيم تخصصي تعمير لوازم خانگي دنيا سرويس به عنوان مشاوره به شما گزينه‌هاي متحمل را خواهند گرفت. اگر توصيه‌هاي انجام شده مشكل رفع نشد نياز به عيب يابي حرفه‌اي و تعمير خواهيد داشت. در اسرع وقت تعميركاران خبره براي تعمير يخچال در منزل شما خواهند بود و با كمترين هزينه مشكل دستگاه رفع خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۲:۰۴ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)

تعمير ميكروسوئيچ يخچال سامسونگ

تعمير ميكروسوئيچ يخچال سامسونگ

ميكروسوئيچ يخچال فريزر سامسونگ يك كليد قطع و وصل ساده مي باشد و براي قطع و وصل نمودن جريان برق در مدارهاي الكترونيكي يخچال و فريزر سامسونگ به كار مي رود. وظيفه اين كليد، روشن و خاموش كردن لامپ‌ها و تشخيص باز بودن درب‌ها است.

لوازم خانگي سامسونگ ( Samsung ) ساخت كدام كشور است ؟

شركت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لي بيونگ چول به عنوان يك شركت بازرگاني در كشور كره جنوبي تأسيس شد در آن زمان اين شركت بيشتر فعاليت هاي خود را معطوف به صادرات ماهي، ميوه و سبزي به كشور چين مي كرد. در سال ۱۹۶۹ شركت سامسونگ الكترونيك به عنوان يك شركت تابعه در زمينه توليد لوازم خانگي با كيفيت در دل اين گروه متولد شد. در حال حاضر سامسونگ يكي از بزرگ ترين هلدينگ هاي تجاري و صنعتي كشور كره جنوبي با قدمتي نزديك به هشتاد سال به شمار مي رود ، كه مجموعه اي از 80 شركت كوچك و بزرگ را شامل مي شود.

عيب يابي و تعمير يخچال سامسونگ بصورت صد در صد تخصصي

يخچال فريزرهاي سايد باي سايد كه با توجه به قيمت مناسب و كيفيت بالاي آن ها مشتري هاي زيادي را به خود جلب كرده است و داراي نقطه قوت هاي بسيار و تكنولوژي مدرن هستند كه اين محصول را براي استفاده در تمامي مناطق متناسب مي سازد، از جمله مناطق گرمسير، مرطوب به خصوص خاورميانه. با اين حال گاهي اوقات يخچال فريزر ها دچار نقص و خرابي مي شوند كه تعمير يخچال فريزر سايد باي سايد سامسونگ در منزل و بدون نياز به بردن به تعميرگاه فقط كافيست از  تعميركار تخصصي مركز انواع لوازم خانگي دنيا سرويس آن ها را عيب يابي و تعمير كرد و گاهي قطعات مهم موجود در آن دچار خرابي مي شوند كه فقط توسط يك متخصص قابل حل و تعمير و يا تعويض است. قطعات مهم موجود در يخچال فريزر هاي سايد باي سايد: ترموستات، موتور، كمپرسور، كندانسور، خازن، اپراتور، فن كندانسور و برد كنترل دما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۸:۱۵ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)

تعمير موتور يخچال امرسان

تعمير موتور يخچال امرسان

موتور يخچال امرسان كار توليد سرما را در يخچال فريزر بر عهده دارد. بدين صورت كه موتور يخچال امرسان ، گازي كه به آن تزريق شده است را درون لوله هاي اواپراتور و كندانسور فشرده مي سازد. سپس در كندانسور تبديل به مايع مي نمايد و از اين طبق باعث خنك شدن داخل يخچال فريزر امرسان مي شود.

لوازم خانگي امرسان ( Emersun ) ساخت كدام كشور است ؟

امرسان يكي از كارخانه‌هاي توليدي نام‌ آشناي ايراني است كه سال‌ها در زمينه توليد لوازم‌ خانگي فعاليت دارد. امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسين فتاحي تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت. شركت صنايع امرسان، اولين يخچال فريزر كاملاً هوشمند (سامي 46) خود را در سال 1383 با بهره‌گيري از مدرن‌ترين تكنولوژي توليد در دنيا عرضه نموده است. اين يخچال فريزر به صورت ديجيتال قابل كنترل بوده و از لحاظ بدنه و سيستم تبريد داراي توان رقابتي با كليه محصولات هم‌رديف داخلي و خارجي خود مي‌باشد.شركت صنايع امرسان با تغيير سايت توليد خود در سال 1391 توانست  اولين يخچال فريزر ايراني با گريد مصرف انرژي A را توليد نمايد و هم اكنون با تنوع در محصولات و گريد مصرف انرژي A+++, A++, A خود را با  تمامي سلايق  پوشش داده.

عيب يابي و تعمير يخچال امرسان بصورت صد در صد تخصصي

به تعمير يخچال امرسان نياز داريد؟ تيم دنيا سرويس، تيم تخصصي برند امرسان را با سال‌ها تجربه در زمينه تعميرات يخچال امرسان در اختيار دارد. همكاران ما در اين تيم اين امكان را خواهند داشت تا خدمات تخصصي را در اختيار مصرف كنندگان يخچال امرسان قرار دهند. از قديمي‌ترين كارخانه‌هاي توليد يخچال فريزر در ايران، با نام امرسان شناخته مي‌شود. اين شركت با تعميرگاه‌هاي مجاز در سراسر كشور و خدمات مناسب، نام خوشي را از خود به جاي گذاشته است. تعميركاران مجرب و آموزش ديده اين برند توانايي ارائه خدمات حرفه‌اي به مشتريان اين برند خواهند داشت. اگر به تعمير يخچال امرسان نياز داشته باشيد، از نظر تعميركاران مجرب و تامين قطعات مشكلي نخواهد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۱۳ توسط:دنيا سرويس موضوع: تعمير يخچال نظرات (0)